Hej igen!

Nu ska min blogg fa nytt liv!
Jag tankte att jag ska forsoka skriva lite varje dag! Om mitt liv har i USA., mina vanner, mina modefynd och sjalvklart allt annat som hander i mitt liv!

Idag e de det da tisdag, vilket betyder att jag har Jonas hemma hela dagen. alttsa 10 timmar.
Jag borjade kl 8 imorse vilket var skont med lite sovmorgon. Jonas och jag har spelat spel, jobbat i hans workbook och last bocker. Klockan 3 kommer Anya hem och da ska vi ge oss ivag till en lekplats sa barnen kan leka och jag far lite tid att gora min laxa fran finska kursen jag laser just nu!

Nar jag slutar jobba ikvall blir de nog en timmes promenad innan Starbucks. Aupairerna har i seattle gar till starbucks varje tisdag! vilket e trevligt!

Nar jag skulle gora lunch idag fick jag forst ett litet nervsamanbrott for jag kunde inte hitta nat nyttigt att ata, men sen hittade jag kyckling och salad sa de blev.......... kycklingsalad.. mycket god! Ska forsoka vara lite nyttig nu ett tag framover!

Pa torsdag blir de hejda middag for Aimee som aker till europa i 2 veckor for att traffa mor sin! Hoppas hon har super kul!

Och pa lordag blir de kanske fest hos en kille som heter Marcus som fyller ar vi far se!

Nu ska jag passa pa att titta pa gardagens avsnitt av prison break.. De e ju sa jakla bra!

Kommentarer
Postat av: Lulun

hejje laen!! vad kul att du ska ta itu med det här nu. det har jag sett fram emot. Imorrn ska jag göra slut på min lön i sthlm alldeles ensam. Uhh, hade du varit hemma hade du väl hängt på? Det är nog inte så många som skulle stå ut med en shoppingeftermiddag med mig. =)
Starbucks. jag är avis. vad brukar du ta??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback