Benhinneinflammation..

Dagens lat: Hinder- "Get  Stoned"
Ga till
www.myspace.com/hindermusic for ett smakprov.

Borjar med gardagen....
Akte till Starbucks med Aimee. Riktigt kul att prata med Ellie och Gabbi och Aimee sa klart!
Runt kl 11 blev de hem och sova..

Sen imorse upp kl 6.30 for att gora ungarna klara for skolan, korde Jonas till skolan och akte sen hem och la mig i sangen igen..
Aimee ringde och vakte mig, somnade om, Andre ringde och vackte mig och vill veta vad som hande i mandagens avsnitt av Prison Break.. Sen kunde jag inte somna om, de kan bero pa att kl var 11.45.. Gick upp kakade kycklingsallad till lunch!

Satt mig framfor datorn, pratade med mor och syster pa msn.
Sen akte jag till affaren for att kopa tigerbalsam.
Hem igen, bytte om till ut-och-ga-klader.
Gick ut och gick. Dom forsta 20 min ville jag bara lagga mig pa marken och grata, de gjorde sa jakla ont i benhinnorna. Fan jag vill ju kunna ga ut och, jag tycker om de! Men efter dom forsta 20 min blev de lite battre! Men fan jag ska fortsatta ga ut och ga, lite(?)  smarta far man sta ut med!

Om ca 1 timme kommer Anya hem, hon har haft en playdate och sen ska vi aka och hamta Jonas.. Sen ikvall ska jag nog inte gora nagot alls.. Bara ta de lugnt!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Lulun

stackars dig!! men vad duktig du är som är ute å knallar. Jag har typ gett upp. ska du få besök av mamma/ pappa / syster då?? eller kommer du hem på besök?? (hoppas hoppas)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback