Perfect Situation

Dagens lat: Perfect Situation- Weezer

Sorry att jag inte skrivit pa lange!

I fredags jobbade jag och sen pa kvallen at jag, Andre, Jessie, Mikalea, Ellie och Gabbie och nagar andra tjejer pa Cheescake factory och sen gick vi och sag The Guardian. En mycket bra film, ga och se den!

Pa lordagen gjorde jag inte sa mycke pa dagen. Pa kvallken akte vi till Kirkland och at en fantastiskt god middag pa en restaurant som hette Kaktus, Dit kommer vi ga igen!

Igar akte jag, Andre och Mikaela till Ikea.. Fan Ikea e underbart, vi inhandlade Ballerinakakor och Marabou.. mmmm mums!

Och idag korde jag ungarna till skolan sen e jag ledig till kl 3 och sen jobbar jag till 6 och aker direkt till finska kursen efter de!

Ska kopa ny kamera nu i veckan sa snart kommer de en del bilder!

Kommentarer
Postat av: Lulun

fan laen, hur går det på finskakursen?
vill du ha en fras och testa på läraren?? Minää en pelkää merirosvoja. eller nåt sånt. det låter så i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback