Liar

Dagens lat: "Liar"- Taking Back Sunday

Har precis atit lite lunch med Jonas, han at mack &cheese, jag at sallad!

Kommer inte ihag vilken dag jag skrev senast! Jag tror att jag skrev i tisdag! Fan dagarna gar sa jakla fort har!
I tisdags kvall gick jag till Starbuscka for att traffa alla, men de var inte sa mycke folk som var dar.. de var ganska skont, hela mitt "gang" var dar forutom Aimee som kommer hem pa sondag! JIPPIE!
Och en ny svensk kille som hette Anton var dar! Han var en trevlig Goteborgare! VIlket gor vart evig tjafs om vem som pratar den riktiga svenska annu lite svarare! De e ju lixom, jag och Andre som pratar Stockholmska, lr Andre pratar riktigt javla ful stockholmska, jag pratar riktigt svenska och sen har vi Mikalea som komme fran gnallbaltets mittpunkt Eskilstuna, Och Jessie fran Skara, Gabbie fran Malmo och nu Anton fran Goteborg!

Men men igar gjorde jag inte sa mycke kandes som om jag jobbade hela dagen aven fast jag egentligen var ledig, men jag var tvungen att kora Di och ungarna till Anyas skola vid 11 och sen hamta dom vid 3 och borjade jag jobba pa riktigt och jobbade till 9! Och idag har jag jonas hemma hela dagen, men snart ska vi aka ivag pa hans gymnastiklektion! Sen ikvall maste jag ga pa aupair mote.. jag vill inte! Men de e bara en timme!


Jag vet arligt inte om jag hatar honom! Man far ett helt annat perspektiv nar man e sa langt hemifran!

Kommentarer
Postat av: Lulun

hello, är du bitter?

förresten, vad många svenskar ni är där i krokarna!! hur går det för dig förresten? det verkar bli mycket sallad.. kram påre!

Postat av: Lulun

förresten kallade lill-lae mig för mamma igår. hihi

2006-10-12 @ 22:04:47
URL: http://lulun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback