URGE

Har suttit vid datorn typ hela morgonen!

Gick upp vid 6.30 och vackte Anya och sen gick hela familjen in och sjong Happy Birthday for Jonas som fyllde 4. Vi fick sjung 2 ggr for han vaknade inte forsta gangen!

Sen gick jag med Anya till bussen, men ingen buss dok sa vi gick hem och hoppade in i bilen och akte till skolan! Sen kom jag hem och sen dess har jag typ suttit vid datorn och lyssnat pa musik!

Dagens URGE playlist bestar av:
Three day Grace- Pain,
Jag gillar dom, dom e grymma. Dom aker runt och spelar med Hinder, sa jag hoppas att dom kommer hit, sa jag kan sla 2 flugor i en small och se bada banden, men bara betala en gang! Hinder ska foresten spela med Aerosmith oxa, de skulle vara grymmt att se, men dom spelar ingen stans har i narheten!

Avenged Sevenfold- Seize The day.
Grymm lat, gillar videon och gitarrsolot i slutet!

Eddie Money - Take Me Home Tonight.
Fraga mig inte varfor! Gillar laten, den har lixom Nattis kallare party kansla. Och de e en ljuvlig kansla!

Def Leppard- Pour Some Sugar On Me.
Trodde aldrig att jag skulle lyssna pa "san dar" musik, men har sitter jag och lyssnar pa Def Leppard och Rolling stones! Lite Nattis kallare kansla pa den oxa!

Taking Back Sunday- Cute Without The E- You're So Last Summer.
Jag har fastnat for TBS. Dom e grymma!


Inatt hade jag en underbar drom och vaknade och var helt lycklig till jag insag att de bara var en drom! USCH

Oj nu maste jag springa. Anton kommer och hamtar mig om 5 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback