Sorry!

Sorry att jag inte skrivit pa ett tag! Den sista veckan har varit tuff!
Efter Hinder konserten kandes allt bara jobbigt! Jag tror att de var for att jag langtat sa lange efter konserten och sen var de lixom bara over, lite antiklimax over de hela!

Men konserten var underbar. Hinder var skit bra och jag stog langst fram. Jag borjade mycket langre bak men lyckades pa nat satt mosa mig framat! Vet inte hur men jag lyckades, de var nog alkoholen i kroppen som hjalpte till! Sen efter konserten sag vi till att fa vara trojor signerade. vi hade lovat en till Jessie eftersom hon inte kunde komma!
Sen bar de av pa en 4 timmars bil resa i morkret hem till Seattle! Jag korde ca 3 timmar!

Men efter de har de val inte hant sa mycke. jobba och slitit!

Jag borjar kanna av att jag varit har i 5 manader nu! Borjar sakna saker dar hemma!
Men tiden har gatt fort!
Jag tror att jag bara kanner mig lite nere for att Jessie aker till La nasta helg och Aimee aker till Mexico. Jag vill ju oxa aka nan stans! Men jag har inga pengar. Men nu har jag bestamt mig for att spara!
VI ska aka till Vancouver over nyar och sen Vegas i feb och sen ska vi klamma in en resa till LA oxa!

Nej nu ska jag ata lite sallad! Familjen e och koper skidor, sa jag e sjalv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback