Antligen!

A,A,J

Anton, Aimee och Jessie pa en av vara favo restauranger!


m,j

Martin och Andre pa samma stalle!

nya vaskan

Min nya och jakligt snygga vaska!

Jonas sk8board

De e Jonas's b-day idag, och den har snygga skateboarden fick han av sin mor och far. Jag alskar den, jag vill ha en med mitt namn i julklapp!
Av mig fick han e snygg troja som matchar skateboarden, men jag hann inte ta nan bild imorse ska se om jag hinner ta en nar han kommit hem fran skolan!

Mer bilder kommer!
Lite kommentarer skulle ju vara trevligt! Lr de kanske bara e Lita som laser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Lulun

oho, härligt!! Bilder!!!! Jag var ju på REA igår så jag kunde ju inte kolla då. =)
Jag gillade din väska! Supersnygg! Och fan vad bra kamera du har din jävel. Gör att jag också vill ha en.. Nä, mot systemet nu!! Kraaaaaaaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback