Söndag+Måndag

I går så började jag morgonen med att åka med Nattis och kolla på ett par kompisar till henne som hade rugby träning! Vi kanske ska börja spela rugby, vi får se!

Sen efter de låg jag bara hemma och kollade på tv och några Sex and the city avsnitt på dvd!

Runt kl 5 kom min syster och hennes pojkvänn Anders och hämtade mig, så bar de av till mina föräldrar i nykvarn. Men de var bara far som var hemma. Mor jobbade.
Men far bjöd på stuvade makaroner och falukorv! MUMS!
Sen till Björkesta hallen.  Där Anders skulle spela match mot ett Nykvarns lag.
Jag och min syster försökte starta läktarbråk! Lr mest jag da! Men de gick inte så bra!

Efter matchen bar de av hemmåt där Julia mötte mig och vi kollade på några sex and the city i osammanhängade ordning!

Sen sova!


Klockan ringde halv 9 imorse för då skulle jag ut på en halv timmes promenad.
Men jag gick inte förens halv 10 ändå!

Sen kom mor och hämtade mig och vi åkte ut till Nykvarn.
Och där började jag må jätte dåligt så jag fick ligga i sängen i några timmar!
Och mamma fick ta hand om mig!

Resten av dagen har jag har jag bara stirrat på tvn!

Nu måste jag titta på Prison Break.

Hörs imorgon!




Kommentarer
Postat av: Lulun

vad fort du blev frisk. Du kanske bara behövde lie kärlek.. =) hehe
och, ja, vad gör man inte för att få vara snygg? lämnar glasögonen hemma så man knappt kan se. haha, men då blir ju alla så mycket snyggare också.
jag längtar tills jag får pengar så jag kan gå ut på krogen och svänga runt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback